Оплата і доставка

Доставка по Дніпру:

  • Безкоштовна при замовленні від 2000 грн (виключення - металеві меблі, бухгалтерські шафи та верстати у зібраному стані)
  • Безкоштовний підйом сейфів та меблів у розібраному вигляді на 1-й поверх. В інших випадках  - ціна узгоджується з менеджером та залежить від ваги, та умов підйому.
  • Виконуємо кріплення сейфів, складання шаф та виробничих меблів.

Самовивіз з нашого магазину м.Дніпро, вул. Січових Стрільців 29. 

Доставка по Україні:

  • Ми відправляємо товар такими перевізниками: "Нова пошта", "Делівері-Авто", "САТ", "Ін-Тайм". Доставка при замовленні від 2000 грн - безкоштовна. Виключення - металеві меблі, бухгалтерські шафи та верстати у зібраному стані.
  • Ми відправляємо сейфи та меблі з послугою "Післясплати" (наложений платіж) без попередніх оплат. Полсуга сплачується згідно тарифів перевізників і становить приблизно 2% від суми +35 грн.

 

Оплата:

Слатити Ваше замовлення на сейфи та металеві меблі ви можете:

  • Готівкою при отриманні
  • Банківською карткою VISA або MasterCard через термінал в магазині.
  • Безпосередньо на сайті при оформленні замовлення за допомогою сервісу LiqPay
  • Банківський переказ на картку ПриватБанку
  • Оплата на розрахунковий рахунок нашого магазину.
  • Можливість виставлення рахунків з ПДВ - по узгодженню з менеджером.

 

Умови повернення товару та грошей:

Повернення або обмін придбаних сейфів металевих меблів або іншого товару придбаного через наш магазин відбувається згідно вимог "Закону про права споживачів"

Основні вимоги до товару що повертається:

  • Товар має заводський брак.
  • Товар не був в експлуатації, не ремонтувався, та має товарний вигляд
  • На товарі присутні ярлики та не пошкоджені гарантійні мітки виробника
  • Покупець повинен надати ціле оригінальне пакування, паспорт виробу та чек на придбання.

Продавець може відмовити в поверненні товару з наступних причин:

  • З моменту придбання пройшло більше 14 днів.
  • При огляді виявлені сліди втручання в конструкцію виробу або ремонт (зміна геометрії виробу, додаткові отвори не передбачені виробником, зміна зовнішнього вигляду, відсутність або пошкодження гарантійних пломб)
  • Механічні пошкодження виробу та його лакофарбового покриття
  • Некомплектність  - присутні не всю ключі, змінений код який Покупець не може надати, відсутність полиць або будь якого заводського елементу)
  • Порушення вимог до експлуатації виробу зазначених в паспорті.
  • Відсутність чеку та супроводних документів виробника (паспорт, гарантійний талон, тощо)

В будь якому випадку, ми цінуємо своїх клієнтів, та готові до перемовин та допомозі у вирішення будь яких питань. Уважно оглядайте товар перед отриманням на Новій Пошті, перевіряйте комплектність та цілісність виробу. Якщо Ви виявили пошкодження при транспортуванні, або некомплектність Товару, будь ласка негайно повідомте нас для вирішення питання з поверненням або обміном.

Увага! Якщо при отриманні товару на складі перевізника, Ви не оглянули товар на предмет зовнішніх пошкоджень, та не повідомили нас або представника перевізника про наявність таких пошкоджень, ми вправі відмовити в поверненні та обміну такого товару.

Повернення коштів

Якщо вимоги до повертаємого товару не суперечать "Закону про права споживачів" ми готові повністю повернути кошти за такий Товар. Ви можете повернути Товар безпосередньо до магазину за адресою: м.Дніпро, вул. Січових Стрільців 29, або поштовими перевізниками, заздалегідь повідомивши нас про таке повернення, для узгодження моментів доставки.

Ми можемо повернути гроші наступним чином:

  1. Готівкою при поверненні в магазині.
  2. На картку Вашого банку, якщо оплата була здійснена з картки або через термінал
  3. При отриманні на Новій Пошті, після перевірки в присутності представника Нової Пошти на цілісність та комплектність повертаємого товару.
  4. На рахунок Вашого підприємства, якщо оплата була в безготівковій формі на р/р нашого магазину.

Загальні умови на замовлення, купівлю-продаж, доставку товарів та їх повернення викладені в "Договорі публічної оферти"