Умови повернення та обміну товару.

Як здійснити повернення товару?

Повернення та обмін товарів належної якості може бути здійснено протягом 14 днів з дня продажу, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-XII. Усі витрати на повернення товарів належної якості оплачує покупець.
Для прискорення оформлення повернення товару та коштів виконайте наступні дії:

1. Запакуйте товар

  • Запакуйте повертаємий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, як його отримали.
  • Якщо ви придбали товар із подарунком під час повернення, потрібно надати весь набір (товар разом із подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення.

2. Повідомте нас про наміри

  • Будь яким зручним для Вас способом у письмовому вигляді повідомте нас про намір повернути товар (електронна пошта або месенджери) або через форму на сайті.
  • Увага! У листі вкажіть прізвище, ім'я та по батькові або назву організації хто придбав товар українською мовою. Безготівкові оплати від організацій повертаються лише на р/р підприємства яке здійснувало оплату.

3. Повернення товару можна здійснити за адресою:

  • м. Дніпро, вул. Січових Стрільців 29
  • На відділення Нової Пошти при цьому зазадлегіть узгоджується місто та відділення яке зможе прийняти виріб. При цьому товар страхується на повну вартість, та не виставляється умова "Накладеного платежа" або "контроль оплати".

  Товар належної якості підлягає поверненню якщо:

  • Цей товар не використовувався і не має слідів використання;
  • Товар повністю укомплектований і збережена цілісність упаковки;
  • На товарі присутні ярлики та не пошкоджені гарантійні мітки виробника
  • Наявна чека на покупку або інших документів, що підтверджують факт оплати;

Повернення товару неналежної якості:

  • Товари неналежної якості - це товари, які несправні і не можуть забезпечити виконання своїх функцій. Отримані при поверненні товари повинні відповідати опису на сайті. Якщо віддтінки кольорів або вигляд замків відрізняються від описаних на сайті, то це не є дисфункцією або дефектом товару.
  • Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також наявність усіх товарів в замовленні повинні перевірятися одержувачем в момент доставки. Якщо при отриманні товару на складі перевізника, Ви не оглянули товар на предмет зовнішніх пошкоджень або комплектності, та не повідомили нас або представника перевізника про наявність таких пошкоджень, ми вправі відмовити в поверненні та обміну такого товару.
  • Якщо т овари, які Ви отримали, були несправні або не відповідали тому товару що був у замовленні (пересорт), то їх повернення здійснюється за рахунок магазину.

Повернення коштів за товар:

  • Ми м ожемо п о вернути гроші наступним чином:
    1.     Готівкою пр и поверненні в магазині.
    2.     На картку Вашого банку, якщо оплата була здійснена з картки або через термінал
    3.     На рахунок Вашого підприємства, якщо оплата була в безготівковій формі на р/р нашого магазину.
Обмін придбаних у нас товарів.

Якщо з будь якої причини товар не підійшов Вам то протягом 14 днів з моменту придбання товару може обміняти товар належної якості, якщо:
  • товар не був в експлуатації та має товарний вигляд, належно запакований і має всі ярлики, а у покупця є документи, що підтверджують покупку товару;
  • товар не входить у перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
  • Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю, чи на інший товар із доплатою або поверненням різниці в ціні.